Akár 35% kedvezmény! |
  • d
  • h
  • m
  • s
| Ellenőrizze
Termékek:

Az Ön által keresett termékeket nem találtuk...

Adjon meg egy másik keresési kifejezést

Kategóriák:

A keresett kategória nem található...

Adjon meg egy másik keresési kifejezést

Eljegyzési gyűrűk

Gyűrűk 24 órán belüli csomag feladással Gyémánt eljegyzési gyűrűk Klasszikus eljegyzési gyűrűk Arany eljegyzési gyűrűk Fekete gyémánt gyűrűk

Általános Szerződési Feltételek

Visszaküldési cím:

Olza Logistic – Savicki
Ady Endre 16
4123
Hencida
  1. ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK

    1. A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) az SAVICKI (továbbiakban: Szolgáltató), és a Szolgáltató által a https://www.savicki.hu/ weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely https://www.savicki.hu/ weboldalon keresztül történik.
    2. A jelen Szabályzat elfogadása önkéntes, de Fiók létrehozásához és / vagy megrendelés leadásához szükséges.
    3. A Regisztráció menüpont alatt egy valós e-mail cím, név és egy választott jelszó megadása szükséges. Az adatok megadását követően a Regisztráció létrejön, amiről a megadott e-mail címre visszaigazoló üzenetet küldünk. Amennyiben az Ügyfél a Kosár oldalról vásárlási és fizetési szándékkal továbblép, abban az esetben a Regisztráció egyszerűsített módon, csak egy valós e-mail cím megadásával is végrehajtható. Az Ügyfél részére a megadott e-mail címre ebben az esetben visszaigazoló üzenetet küldünk. ami tartalmaz egy jelszó beállítására szolgáló hivatkozást is. Az Ügyfél a Weboldalon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF és a Weboldalon közzétett Adatvédelmi nyilatkozat feltételeit megismerte és elfogadja.
    4. A Webáruház használata megköveteli, hogy az Ügyfél által használt végberendezések és IT rendszer megfeleljen a Műszaki Követelményeknek.
  2. MEGRENDELÉS

    1. Az árak magyar forintban értendők. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely ha nincs külön jelölve, az általános forgalmi adót már tartalmazza. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.
    2. A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja.
    3. Az https://www.savicki.hu/ weboldalon keresztül az Ügyfél/Vásárló elektronikus úton Megrendelést adhat le oly módon, hogy a kiválasztott Termék(ek)et a Kosárba helyezi, egyúttal megadja a Megrendelés teljesítéséhez szükséges szállítási és számlázási adatokat, valamint kiválasztja a fizetési és az átvételi módot. A Termék(ek) Kosárba helyezése nem jelenti a Megrendelés véglegesítését.
    4. Az Ügyfél jelen ÁSZF elfogadását követően a Megrendelés gombra kattintva véglegesítheti a Megrendelést (ajánlat).
    5. A Megrendelés véglegesítésével az Ügyfél/Vásárló kijelenti, hogy az általa megadott, a vásárláshoz szükséges adatok a valóságnak megfelelnek, és hozzájárul, hogy azokat az Eladó Megrendelés teljesítése céljából felhasználja, kezelje, különösen, hogy szükség esetén, az Eladó felvegye a kapcsolatot vele a megadott elérhetőségek (email vagy telefon) bármelyikén. A Megrendelés véglegesítésével az Ügyfél vállalja, hogy az általa megjelölt fizetési módon a Megrendelés ellenértékét kiegyenlíti, ennek elmaradása esetén a Megrendelés teljesítését az Eladó megtagadhatja.
    6. Az Ügyfél által elküldött ajánlat (megrendelés) megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján legkésőbb 48 órán belül visszaigazolja az Ügyfél részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza az Ügyfél által a vásárlás, vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget. Ez a visszaigazoló e-mail kizárólag tájékoztatja az Ügyfelet arról, hogy a megrendelése a Szolgáltatóhoz megérkezett.
    7. E visszaigazoló e-mail a Szolgáltató részéről az Ügyfél által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és az Ügyfél között.
    8. Az Ügyfél mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.
    9. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az Elektronikus Kereskedelmi Szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001.
    10. A megrendelt termék feladásának pillanatáig módosítani vagy törölni lehet a megrendelést. E célból fel kell venni a kapcsolatot a bolt Ügyfélszolgálatával e-mailben, telefonon, vagy a weblapon elérhető kapcsolati formanyomtatványon keresztül.
  3. SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK

    1. Az Eladó vállalja, hogy a megrendelt Terméket – a szerződött, szállítást végző partnerein keresztül – a Vásárló által a Megrendelés során rögzített magyarországi szállítási címre eljuttatja.
    2. A teljesítési idő termékenként eltérhet és darabszám függő lehet, azonban egyértelmű módon megjelenítésre kerül honlapunkon a megrendelés leadásakor (többek között közvetlenül a megrendelést véglegesítő gomb alatt).
    3. Az Eladó előzetesen tájékoztatja a Vásárlót a szállítás költségéről a Megrendelés leadásának folyamata során, valamint a Weboldal erre szolgáló felületein. Az Eladó előzetesen tájékoztatja a Vásárlót a Termék kiszállításának várható időpontjáról, azonban a Termékek szállításával kapcsolatos értesítések és közlések – különös tekintettel a szállítás várható időpontjára – csupán tájékoztató jellegűek, azok nem válnak a szerződés részévé. Ennek alapján sem az Eladó, sem a Vásárló nem fordulhat kártérítési igénnyel a másik félhez a szállítással kapcsolatban tett nyilatkozatokban, tájékoztatásokban rögzítettek meghiúsulása, illetve elmaradása esetén. A szállítási költségeket https://www.savicki.hu/ találja. (Szállítási költségek és feltételek).
    4. A Termékek mennyiségi és minőségi átvétele a megrendelt Termékek kézbesítésekor a futár jelenlétében történik a Vásárló által. Ennek keretében a Vásárló a csomag kibontásával egyidejűleg a futár jelenlétében köteles meggyőződni a Termék észlelhető hibáiról, valamint arról, hogy a termék megfelel-e a rendelésben rögzített és visszaigazolt terméknek, a megrendelt mennyiségnek. Amennyiben a Vásárló a csomag kibontásakor észleli, hogy a Termék sérült, esztétikai vagy egyéb hibával rendelkezik, köteles a Termék, illetve Termékek átvételét megtagadni, és a Terméket – az erre rendszeresített űrlap egyidejű kitöltésével – a futárral visszaküldeni.
    5. A Termékek feletti tulajdonjog a Termék átvételekor száll át a Vásárlóra, amennyiben a Vásárló Termék vételárát hiánytalanul megfizette.
    6. Az Ügyfél a Szolgáltató által biztosított fizetési módokról illetve átvételi lehetőségekről az átvételi és fizetési módok oldalon tájékozódhat.
    7. Általános körülmények között a kifizetés a megrendelés időpontjában történik. A következő fizetési módokat fogadjuk el:
      1. PayPal
      2. PayU
      3. Klarna
      4. Bankkártyás vagy hitelkártyás fizetés
      5. Utánvétel: A futárnál készpénzzel, illetve bankkártyával tudsz fizetni (megrendelés értéke + szállítási költség).
    8. Szolgáltató az Ügyfél részére a kifizetés igazolására, a megrendelés elküldését követően elektronikus számlát állít ki az Ügyfél által megadott email címére. Jelen ÁSZF elfogadása az elektronikus számlabefogadó beleegyezésének minősül. Az ÁSZF elfogadását követően az Ügyfél hozzájárul ahhoz, hogy számára a Szolgáltató elektronikus számlát állítson ki.
  4. ELÁLLÁS JOG

    1. 1.     E bekezdés rendelkezései csak a fogyasztókra vonatkoznak. A fogyasztónak a szerződéstől való indoklás nélküli elálláshoz kapcsolódó jogait a fogyasztói jogokról szóló 2014. május 30-i törvény 1. számú melléklete tartalmazza, valamint a webáruházon belül az alábbiak szerint kerülnek meghatározásra:


      A szerződéstől való elállás joga


      Önnek jogában áll 14 napon belül indoklás nélkül elállni a szerződéstől.

      A szerződéstől való elállás határideje attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amikor az áru az Ön birtokába került, vagy amikor az árut az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy birtokába került.

      A szerződéstől való elállási jogának gyakorlásához a jelen szerződéstől való elállási döntéséről a Szabályzat 2§.5. pontjában meghatározott címen kell tájékoztatnia az Eladót egyértelmű elállási nyilatkozattal (pl. postán, faxon vagy e-mailben küldött levélben).

      Használhatja az elállási nyilatkozat mintáját, de ez nem kötelező. Az elállási nyilatkozatot vagy bármely más egyértelmű nyilatkozatot weboldalunkon elektronikusan is kitöltheti és benyújthatja. Ha ezt a lehetőséget használja, azonnal visszaigazolást küldünk Önnek tartós adathordozón (pl. e-mailben) a szerződéstől való elállásra vonatkozó információ kézhezvételéről.

      A szerződéstől való elállási határidő betartása érdekében elegendő, ha a szerződéstől való elállási határidő lejárta előtt tájékoztatást küld elállási jogának gyakorlásáról.

      A szerződéstől való elállás következményei

      Ha eláll a szerződéstől, visszatérítjük Önnek az Öntől kapott teljes befizetett összeget, beleértve az áruk kiszállításának költségeit (kivéve az általunk kínált legolcsóbb szokásos szállítási módtól eltérő szállítási mód választásából eredő többletköltségeket) haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül attól a naptól számítva, amikor arról a döntéséről értesültünk, hogy gyakorolja a jelen szerződéstől való elállási jogát. Az összeget ugyanazokkal a fizetési módokkal térítjük vissza, mint amelyeket az eredeti tranzakció során használt, kivéve, ha kifejezetten más megoldást fogadott el; semmi esetre sem terheli Önt semmilyen díj a visszatérítéssel kapcsolatban. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg meg nem kapjuk a terméket, vagy amíg Ön nem igazolja számunkra a termék visszaküldést, attól függően, hogy melyik esemény következik be előbb.
      - Elintézzük a szállítást.
      - A termékek visszaküldésének költségeit mi álljuk.

      Ön kizárólag a tárgy értékcsökkenéséért felel, amely abból ered, hogy azt a tárgy jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükségestől eltérő módon használták. 

      2.     2. A fent hivatkozott elállási jog nem vonatkozik az alábbi szerződésekre:

      2.1) szolgáltatásnyújtás esetén, ha a vállalkozó a szolgáltatást maradéktalanul teljesítette a fogyasztó kifejezett hozzájárulásával, vagy akit a szolgáltatásnyújtás előtt tájékoztattak arról, hogy a vállalkozó a szolgáltatás teljesítését követően elveszíti az elállási jogát a szerződéstől;

      2.2) amelyekben az ár vagy a díjazás a pénzügyi piac olyan ingadozásaitól függ, amelyek felett a vállalkozónak nincs befolyása és amelyek a szerződéstől való elállás határideje előtt következhetnek be;

      2.3) amelyben a szolgáltatás tárgya nem előre gyártott, a fogyasztó specifikációi szerint gyártott vagy az egyéni szükségleteit kielégítő (pl. gravírozott, minőségi fémből készült stb.) áru;

      2.4) amelynél a szolgáltatás tárgya gyorsan romló vagy rövid szavatossági idejű árucikk;

      2.5) amelyben a szolgáltatás tárgya zárt csomagolásban átadott, egészségvédelmi vagy higiéniai okokból a csomagolás felbontása után nem küldhető vissza, ha a csomagot az átadást követően felbontották;

      2.6) amelyekben a szolgáltatás tárgyát olyan tételek képezik, amelyek a kiszállítást követően természetüknél fogva elválaszthatatlanul kapcsolódnak más tételekhez;

      2.7) amelyekben a szolgáltatás tárgya szeszes ital; amelynek áráról az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg; amelyek szállítására csak 30 nap elteltével kerülhet sor; amelyek értéke olyan piaci ingadozásoktól függ, melyek felett a vállalkozónak nincs befolyása. ;

      2.8) amelyben a fogyasztó kifejezetten kérte, hogy a vállalkozó sürgős javítás vagy karbantartás céljából jöjjön hozzá; ha a vállalkozó a fogyasztó által igényelttől eltérő szolgáltatást is nyújt, vagy a javításhoz vagy karbantartáshoz szükséges alkatrészen kívül más terméket szállít, akkor a fogyasztónak csak a többletszolgáltatástól vagy többletterméktől van lehetősége elállni;


      2.9) amelyekben a szolgáltatás tárgya zárt csomagolásban átadott hang- vagy képfelvétel vagy számítógépes program, ha a csomagot az átadást követően bontották fel;

      2.10) újságok, folyóiratok vagy könyvek kézbesítésére, az előfizetési szerződések kivételével;

      2.11) melyek nyilvános árveréssel zárultak;

      2.12) nem lakáscélú szálláshely-szolgáltatás, áruszállítás, autóbérlés, étkeztetés, rekreációs, szórakoztatási, sport- vagy kulturális eseményekhez kapcsolódó szolgáltatás nyújtása, ha a szerződés a szolgáltatásnyújtás napját vagy időtartamát meghatározza;

      2.13) nem tárgyi adathordozón rögzített digitális tartalom szolgáltatására, ha a szolgáltatás nyújtása a fogyasztó kifejezett hozzájárulásával kezdődött meg a szerződéstől való elállási határidő lejárta előtt, és azt követően, hogy a vállalkozó tájékoztatta őt a szerződéstől való ellállási jog elvesztéséről.

       

      3.     Az Eladó további jogot biztosít a Fogyasztóknak a szerződéstől való indoklás nélküli elállásra az áru átadásától számított 120 napon belül (a Fogyasztói Jogokról szóló törvényből fakadó jogtól függetlenül), az alábbi elvek alapján:

      a) a jogosultság nem vonatkozik a vevő specifikációi szerint gyártott árukra, különösen a gravírozott, minőségi fémből készült stb. árukra. Az Eladó kivételesen hozzájárulhat a jogosultság kiterjesztéséhez ilyen árukra is. A döntés ebben a tekintetben az Eladóé,

      b) az engedély csak olyan új, komplett árukra vonatkozik, amelyek megrendelésénél vagy az után a megrendelő specifikációi szerint nem történt változtatás (pl. gravírozás, a fém finomságának megváltoztatása).

      c) az engedély csak azokra az árukra vonatkozik, amelyeken semmilyen használati nyom nem látszik, különös tekintettel a karcokra, elszíneződésekre stb.

      d) a jog nem vonatkozik azokra az árukra, amelyeket bármilyen módon feldolgoztak, vagy amelyeket bármilyen módon megváltoztattak,}

      e) a jogosultság csak eredeti, sértetlen és eredeti helyükön és minőségben megtalálható kövekkel rendelkező árukra vonatkozik,}

      f) a jogosultság nem vonatkozik a részletfizetési rendszerben vásárolt árukra,

      g) a jogosultság nem vonatkozik a bruttó 800 000 HUF-t meghaladó értékű árukra (készletek esetén - az egész készletre vonatkozóan)}

      h) a jog gyakorlása teljes egészében a Fogyasztó költségére történik, aki köteles azt előre fedezni,

      i) amennyiben a Fogyasztó a fent említett jogával élni kíván, köteles a fentiekről előzetesen tájékoztatni az Eladót, aki kérheti az áruról való fénykép küldését. Az Eladó mindig jelzi az áru átvételének lépéseit.

      4.     A határidőt megtartottnak kell tekinteni, ha a fogyasztó a határidő lejárta előtt elküldi a nyilatkozatát az Eladónak.

      5.     A fogyasztó felhasználhatja az elállásra rendszeresített sablont, de ez nem kötelező. https://www.savicki.hu/.

      6.     A fogyasztó elállási joga a Termék fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napján kezdődik. A fogyasztó elállási jogát gyakorolhatja már a megrendelés és a kiszállítás közötti időszakban is.

      7.     A távollévők közötti megállapodástól történő elállás esetén a megállapodást úgy kell tekinteni, hogy az létre sem jött.

      8.     Az eladó haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is (azonban ha a fogyasztó kifejezetten a Webáruházban elérhető legkevésbé költséges fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket).

      9.     Az Eladó a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. Az Eladó mindaddig visszatarthatja a visszajáró összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Nem illeti meg az Eladót a visszatartás joga, ha vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.

      10.  A fogyasztó köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni kivéve, ha a vállalkozás vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.

      11.  A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Eladó fenntartja magának a jogot, hogy az esetlegesen a működés megállapításához szükséges használatot meghaladó értékcsökkenés mértékét meghatározza. Fogyasztó joga ettől függetlenül fennáll arra vonatkozóan, hogy az értékcsökkentés mértéke kapcsán polgári peres eljárást kezdeményezzen.

      12.  A fogyasztó a Termék visszaküldésének csak a közvetlen költségét viseli.

      13.  Visszaküldési cím:

      Olza Logistic – Savicki Ady Endre 16 4123 Hencida

  5. JÓTÁLLÁS

    1. Hibás teljesítés esetén a Vállalkozás a Polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján jótállásra köteles.
    2. A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
    3. Az Eladó a szavatosság alapján felelősséggel tartozik, ha a Terméknek az Ügyfél részére történő kézbesítésétől számított két éven belül kellékhibája keletkezik. A jogosult kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt, fogyasztóval kötött szerződés esetén 2 év alatt évül el. A gyártót termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított 2 évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár. A vásárlást követő 6 hónapon belül a polgári törvénykönyv alapján az Üzemeltető ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a termék hibája gyártási eredetű.
    4. Az Eladó a Terméket köteles hibától mentesen átadni az Ügyfélnek.
    5. Az Ügyfél minőségi kifogását írásban, a következő postacímre:
      Olza Logistic – Savicki Ady Endre 16 4123 Hencida
    6. Ha a kifogás a Termékre vonatkozik, a Terméket is tanácsos mellékelni a kifogáshoz, hogy az Eladó megvizsgálhassa azt.
    7. Ha az eladott Termék hibás, az Ügyfél –a Polgári Törvénykönyv vonatkozó rendelkezéseiben meghatározott fenntartásokkal és elvekkel összhangban – jogosult:
      1. kijavítást vagy kicserélést igényelni, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az az eladónak - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével az ügyfélnek okozott érdeksérelmet; vagy
      2. az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát az eladó költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha az eladó a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a vonatkozó jogszabályokban rögzített feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha az ügyfélnek a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és az ügyfél által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, az ügyfél érdekeit kímélve kell elvégezni.
    8. A reklamációt először jelezni kell a bolt ügyfélszolgálatának az https://www.savicki.hu/ elérhető formanyomtatvány segítségével.
    9. Az Ügyfélnek a kifogásban javasolt feltüntetnie az alábbi információkat: (1) a panasz tárgyát érintő információk és körülmények, különösen a hiba előfordulásának jellege és időpontja; (2) határozott kérelem arra, hogy az Eladó gondoskodjon arról, hogy a Termék megfeleljen az Adásvételi Szerződésnek, az Ügyfél Árcsökkentést kér, vagy el kíván állni az Adásvételi Szerződéstől; és (3) az Ügyfél kapcsolattartási adatai - ez megkönnyíti és felgyorsítja a kifogás kezelését az Eladó részéről. Az előző mondatban megadott szempontok mindössze ajánlások, és elmaradásuk nem érinti a kifogás elintézését.
    10. Az Eladó az Ügyfél kifogását azonnal, de legkésőbb a beérkezés napjától számított 7 munkanapon belül köteles kezelni. Amennyiben az Ügyfél kicserélést vagy a hiba kijavítását kérte, vagy Árcsökkentést kért és megjelölte azt az összeget, amelyre az árat csökkenteni szeretné, és az Eladó 7 munkanapon belül nem foglalt állást a kifogással kapcsolatban, a kifogás indokoltnak tekintendő.
    11. A kifogás rendezése elsődlegesen elektronikus úton történik.
  6. JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK

    1. A panaszok felülvizsgálata és a kártérítési követelések érvényesítése bíróságon kívüli módjainak alkalmazása önkéntes alapon történik. Az Üzemeltető nyilatkozatát a fogyasztói vitás kérdések megoldásának ügyében folytatott eljárásban való részvétel elfogadására vagy elutasítására vonatkozóan az Üzemeltető papíron vagy más tartós adathordozón teszi meg, amennyiben a Fogyasztó által benyújtott minőségi kifogás következtében a vitás kérdés nem oldódott meg.
    2. Fogyasztónak minősülő Felhasználó – ha önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében jár el a Weboldal szolgáltatásainak igénybevétele során – a területi gazdasági kamarák mellett működő független, a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti illetékes, vagy kérelme szerinti békéltető testülethez fordulhat, melyek hatáskörébe tartozik a fogyasztó és a Társaság közötti, a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (a továbbiakban: fogyasztói jogvita) bírósági eljáráson kívüli rendezése, és e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében.
    3. A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló, 2013. évi május 21.-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet (a továbbiakban: rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amely 2016. február 15-től vehető igénybe az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződést kötők között fogyasztói jogvita esetén mind a fogyasztók, mind a kereskedők számára, az alábbi platformon: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.complaints.screeningphase.
    4. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A hatáskörrel és illetékességgel rendelkező hatóságok listája és elérhetőségei a http://jarasinfo.gov.hu holnapon érhetők el.
    5. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje. Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:
      Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310. Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10. E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu Központi telefonszám: +36 1 488 2131 Fax: +36 1 488 2186
    6. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
  7. SZEMÉLYES ADATVÉDELEM

    1. Az Ügyfél személyes adatainak az Eladó az adatkezelője.
    2. A személyes adatok nyilvánosságra hozatala önkéntes, de a Számla létrehozásához, a meghatározott elektronikus szolgáltatások igénybevételéhez, Adásvételi Szerződés megkötéséhez nélkülözhetetlen.
    3. Az Eladó megfelelő technikai és szervezési intézkedéseket alkalmaz a kezelt személyes adatok védelmére.
    4. Minderről részletes információk találhatók a Webáruházban elérhető „Adatvedelem”.
  8. EGYÉB RENDELKEZÉSEK

    1. A Weboldal szerzői jogvédelem alatt áll. Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Weboldalon, valamint a Weboldalon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Weboldal felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).
    2. A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
    3. Az Ügyfél a Weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.
    4. Az Eladó által kötött szerződések magyar nyelven köttetnek.
    5. Az e Szabályzatban nem szabályozott kérdésekben a magyar jogszabályok rendelkezései az irányadóak.
    6. A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. A Szolgáltató a módosításokról az Ügyfeleket a Weboldal felületén keresztül tájékoztatja. A módosítást követően a Weboldal használatának feltétele, hogy az Ügyfél a Weboldalon keresztül és az ott biztosított módon azokat kifejezetten elfogadja. 12.06.2022

Lemondó űrlap

Vevő [ide írja be a nevét, címét és, ha lehetséges, adószámát, e-mail címét]:

Alulírott kijelentem/ Alulírottak kijelentjük[*], hogy lemondom/ lemondjuk [*] a következő termék vásárlását és a következő szolgáltatást,

Megrendelt [*]/ kézbesített [*],

Vevő neve

Vevő címe

Vevő aláírása (papíron beadott lemondási űrlap esetében),

Dátum

[*] A nem kívánt rész kihúzandó

SZOLGÁLTATÁSOK A 120 NAPOS SAVICKI IDŐSZAKBAN

  1. A 120 napos SAVICKI garancia (a továbbiakban: 120 napos időszak) alatt a Vevő az alábbi szolgáltatásokra jogosult, az alábbi feltételek mellett:

    1. „Visszaküldés”
    2. „ingyenes gravírozás”
    3. „ékszertisztítás”
    4. „szakértői vélemény”
    5. „ingyenes méretváltoztatás”
    6. „ékszerek módosítása”
  2. Amennyiben technikailag lehetséges, a szolgáltatások együttesen és külön-külön is igénybe vehetők.
  3. A „Visszaküldés” lehetőséget biztosít a vásárlási szerződéstől való elállásra a vevő részére a termék kiszállításától számított további 120 napos időszakban, vagy az utolsó tétel kiszállításától, ha a rendelés több tételből áll. Ez a 120 napos időszak egy további szolgáltatás, amelyet az eladó biztosít, és nem hosszabbítja meg a 14 napos törvényi határidőt annak teljes jogi megfogalmazásában. A vásárlási szerződéstől való további elállási jog esetén minden esetet egyedileg bírálnak el. Ilyen esetekben az e-shop fenntartja a jogot az elállás elutasítására. A 120 napos időszak elsősorban arra szolgál, hogy a vevő megismerje az áru jellegét, tulajdonságait és működését. Ha a terméken használati jelek vagy sérülések vannak, amelyek csökkentik az áru értékét, a vásárlási szerződéstől való elállási kérelem nem kerül elfogadásra. A vevő nem állhat el a szerződéstől olyan áru esetében, amelyet a 120 napos időszakon belül az igényei alapján személyre szabtak. A személyre szabás az alábbiakat jelenti:
    1. gravírozás készítése,
    2. ékszer készítése 750-es tisztaságú aranyból,
    3. fehérarany platinozása,
    4. hipoallergén fehérarany változat készítése,
    5. lencsekészítés,
    6. árucikkek készítése az e-shopban kínált szabványos konfiguréción kívüli módosításokkal,
    7. áru készítése a vevő által kért egyedi modell alapján,
    8. az áru drágakő/drágakövek foglalása tanúsítvánnyal, az e-shop szabványos kínálatán kívül,
    9. az áru vagy árukészlet vételára meghaladja az 1.200.000 Ft-ot
    10. A vásárlási szerződéstől való elállás a 120 napos időszakon belül szintén nem alkalmazható, ha:

    11. az áru mérete utólag lett módosítva,
    12. az árut utólag gravírozták,
    13. az árut harmadik fél módosította,
    14. az árut egy másik termékre cserélték a rendelésen belül.
  4. Az „Ingyenes gravírozás” egy olyan szolgáltatás, amely lehetőséget biztosít egy legfeljebb 20 karakter hosszú gravírozás ingyenes elvégzésére (a karakterek konkrét száma a választott áru modelltől függ). A szolgáltatás tartalmazza a gravírozás tartalmának ingyenes megváltoztatását is. Az ingyenes gravírozás az áru személyre szabását jelenti.
  5. Az „Ékszertisztítás” egy professzionális tisztítási szolgáltatást jelent ultrahangos tisztítóval, majd ezt követő polírozással (matt felületű áru esetén az eredeti kezelés helyreállításával). A szolgáltatás tartalmazza az ékszer újbóli bevonását, ha az áru szabványosan ilyen kezelésben részesült, vagy ha ezt a kezelést utólag vásárolták meg. Ez a szolgáltatás évente egyszer vehető igénybe.
  6. A „Szakértői vélemény” egy szolgáltatás, amely az áru aktuális állapotának felmérését jelenti, különös tekintettel annak sérüléseire. A szakértői vélemény mindig az „ékszerjavítás”, „méretváltoztatás” vagy „ékszer módosítás” szolgáltatások elvégzése előtt történik, vagy a vevő kérésére.
  7. Az „Ingyenes méretváltoztatás” szolgáltatás az áru jelenlegi méretének legfeljebb 3 teljes mérettel történő növelését vagy csökkentését jelenti. A 3 teljes méretnél nagyobb módosításokat arányosan kiszámlázzák. Az ingyenes méretváltoztatás igénybevétele előtt az eladó szakértői vizsgálatot végez, hogy megállapítsa a szolgáltatás műszaki megvalósíthatóságát. Az eladó nem köteles ingyenes méretváltoztatást végezni, ha a szakvélemény alapján megállapítják, hogy a méret változtatás nem lehetséges, vagy technológiai eljárások nem engedélyezik, vagy a változtatás az áru károsodásához vezethet. A szolgáltatás csak egyszer vehető igénybe, további méret módosításokat arányosan kiszámláznak.
  8. Az „Ékszer Módosítás” az áru paramétereinek további megváltoztatását jelenti, a meglévő áru konfigurációjának megváltoztatásában vagy annak cseréjében.

    A meglévő áru konfigurációjának megváltoztatása az alábbiakat jelenti:

    1. az arany színének vagy tisztaságának teljes vagy részleges megváltoztatása,
    2. az áru alapanyagának teljes vagy részleges megváltoztatása,
    3. a foglalt drágakövek megváltoztatása (pl. a drágakő színének vagy karát súlyának megváltoztatása),
    4. a felületkezelés megváltoztatása (pl. fényes felület helyett matt, stb.),
    5. egyéb módosítások az áru specifikus jellege és a technológiai megvalósíthatóság alapján (pl. az áru szélességének megváltoztatása, bevonat módosítása, stb.).

    A konfiguráció megváltoztatása előtt az eladó szakértői véleményt készít a szolgáltatás műszaki megvalósíthatóságának megállapítására. Az eladó nem köteles változtatásokat végezni, ha a szakvélemény alapján megállapítják, hogy a változtatás nem lehetséges, vagy technológiai eljárások nem engedélyezik, vagy a változtatás az áru károsodásához vezethet. A szolgáltatás lényege a konfiguráció megváltoztatása. A vevő kifizeti a cserélt alkatrészek közötti árkülönbséget (pl. egy meglévő drágakő cseréje magasabb karátsúlyú drágakőre). Az eladó nem változtatja meg a konfigurációt a vevő előzetes beleegyezése nélkül, különösen, ha az alkatrészek közötti árkülönbséget ki kell fizetni. Konfigurációs változtatás nem lehetséges, ha a meglévő áru személyre szabott a § 5. 3. a)–n) pontja alapján. Az áru cseréje a meglévő áru kicserélését jelenti az eladó aktuális kínálatából származó másik árura. A vevő kifizeti az új áru és a meglévő áru közötti árkülönbséget. Ha az új áru ára alacsonyabb, mint a meglévő áru, az eladó felajánlhatja a vevőnek a különbözet értékét egy utalvány formájában, amely a vevő következő vásárlásához használható fel. Az áru cseréje nem lehetséges, ha a meglévő áru személyre szabott a § 5. 3. a)–n) pontja alapján.

  9. A 120 napos időszakon túl a javítási és méretcsere szolgáltatás díjai a következők:
    Alap 120 napos garancia
    Szolgáltatás Díj - Ft-ban áfát tartalmazza
    méret igazítás 1-2 méret 13.900.-
    méret igazítás 3-4 méret 18.500.-
    méret igazítás 5-6 méret 23.000.-
    méret igazítás 7nél több méret 27.500.-
    gravírozás 9.500.-
    ródiumozás 13.900.-
    tisztítás 9.500.-
    Ékszerek aranyozása 2 év lejárta előtt ingyenes, de utána 36.900.-
    Az arany színének változása a 2 éven belül 46.000.-
Kategóriák